Möten av olika slag

Idag har jag varit på affärsmöte. Jorå, det är sant. Jag gick därifrån inspirerad, om inget annat. Så jag började skissa på några grafiska tavlor. Kanske har jag även hittat ett forum för mina alster, men för att använda det måste jag ju ha några alster, så det gäller att ligga i. Äntligen börjar saker och ting röra sig. Tyvärr kan jag inte säga detsamma om den stackars igelkotten som legat ute på gårdens gräsmatta, orörlig, sedan minst igår, då han mötte den otäcka gräsklipparmannen som kan ha skrämt ihjäl den. (Vi skyller på honom fastän vi inte vet om han är förövare i sammanhanget, det känns liksom lite bättre då.)

Vila i frid, du stackars kotte.



Kommentarer
dad

Det låter spännande.



Kram

2011-05-26 @ 01:04:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0