Israel Nash Gripka i Linköping

Skivaffären Bengans fick besök idag i form av Israel Nash Gripka från Missouri/New York/Texas, som är på Sverigeturné. Hos Bengans bjöd Israel på några akustiska låtar, solo med gitarr. För att höra hur det låter när hela bandet är med på scenen så kan man ta sig till Konsert & Kongress om ett par timmar. Jag, jag nöjer mig med att ha fått höra en för mig ny artist på ett enkelt manér, mitt på blanka eftermiddagen i min svenska småstad.

Och, värt att tillägga är att den 2/4 är det Markus Krunegårds tur att gästa Bengans.

Lyssna på Israel med band på http://www.israelgripka.com/

Israel Nash Gripka - Bengans Linköping



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0