En bukett sommar & Cykelpremiär

När jag vaknade igår på min födelsedag smattrade regnet redan mot fönsterbläcket, men då tog min kärlek istället in sommaren till mig genom denna nyplockade bukett blommor. Doften gjorde mig glad hela dagen, trots att regnet aldrig upphörde att vräka ner där utanför, och fick mig till och med att somna leende när dagen var till ända.

 

En bukett sommar

 

Förutom blommorna fick jag även denna fina cykel, som premiäråkts idag runt nästan hela stan! Här, ett stopp i Valla. Tack till alla ni fina människor som firade mig på ett eller annat sätt under min födelsedag!

Love

 

En picknick-cykel



Kommentarer
pappa

Tack för igår och fortsatt grattis idag. Försök alltid bevara det där leendet - även inombords.



Kram

2011-06-20 @ 20:59:19
Rebecka

VIlken fin cykel!!! Och vilken FANTASTISK bukett! Han kan plocka han!! Ursnyggt med Lönn(?)i.

Kraaaaaaaaaaaam!

2011-06-22 @ 23:24:52
sensetheecho

Tack söta pappa! Jag ska försöka :)



Ja Becka, han kan visst det! Haha, om det är Lönn eller ej vete gudarna, vi vet det åtminstone inte!



KRAM till er båda

2011-06-23 @ 23:44:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0