Va, vart tog veckan vägen?

Och på tal om det; varför har torsdagarna känts som fredagar den senaste tiden? På allvar har torsdagsmorgnarna på jobbet de senaste tre veckorna inletts med tanken "Gud så skönt att det är fredag idag!" följt av en dag med fredagsfeeling. Trots att jag sedan insett att jag visst jobbar dagen efter också. Denna känsla har gett till följd att jag dessa morgnar hälsar min skrivbordsgranne Robin godmorgon med ett "Gött med fredag!" eller ett sjungande "Happy Friday!" eller ett "Vad blir det för fredagsfika idag?".

Och vips, så har hela veckan gått.


Kommentarer
jörgen auer

När jag tänker tillbaka på mitt arbete och alla mina arbetsdagar så är det nog så att jag känner det som fredag varje dag!

Det är därför jag alltid har tyckt att det har varit så jävla kul att gå till jobbet.

På tal om det så är det lördag i morgon.

Eller?



Kram,

pappa

2012-02-24 @ 21:59:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0