Tisdag vecka 7 (på året alltså)

Försökte skriva ett blogginlägg från mobiltelefonen härom dagen, men det gick inte alls. Behöver komma på ett sätt att lyckas med det, annars blir det nog inte så många inlägg befarar jag. Eller också får jag byta bloggportal till en smidigare och mer lättanvänd.

Idag fick jag röda rosor när jag kom hem från jobbet, och tacos till middag a la värsta fredagsmyset. Och favoritchokladen! Vem kunde anat detta? Vilken tur att jag hittade ett fynd härom veckan i form av en Sons of Anarchy t-shirt till sambon, och att jag igår kväll till och med hade slagit in den... Nä, inte lika oväntat :)

Love


Kommentarer
jörgen auer

En kram kommer här från Mor o far, liksom från svärmor o svärfar.



2012-02-14 @ 23:17:56
storasyster

blogspot.se = superbra att blogga via gmail på telefonen!!! Kraaaam!

2012-02-17 @ 09:28:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0