Up and about

Pang Prego måste vara det sämsta radioprogrammet som någonsin sänts i Sveriges Radio. Det är ett så fruktansvärt meningslöst program och jag skulle skämmas över att arbeta med det. Jag tror det utger sig för att vara ett humorprogram, men jag har då aldrig ens dragit på smilbanden en enda gång jag lyssnat på programmet. Det kan förvisso ha något med att göra att jag inte tillhör målgruppen för P3; ungdomar upp till 25 år. Oh det var ett smärtsamt ögonblick när jag blev upplyst om det. Dags att gå vidare kanske.

 

Annars är jag sjukskriven ett par veckor för något virus, och det är tydligen smittsamt, för min dator har fått det också. Förutom att ta hand om min medsjukling har jag inte lagat mat sedan 1 okt (jag har värmt mat två gånger och annars funkar knäckebröd och cola rätt bra, och en gång köpte jag en falafel, och en gång en smoothie och i lördags åt jag ordentlig middag ute tillsammans med vänner), men däremot har jag läst ut en hel bok! Jippi! Äntligen. Som jag har väntat på denna dag. Tyvärr blev det inget sofistikerat utan Marian Keyes Är det någon där?. Men man måste ju börja någonstans. Flyga Drake ligger öppen och väntar på sidan 37 sedan förra året (eller är det förrförra?) men den får nog marineras i dammet lite till.

 

Imorgon får jag äntligen träffa min nya systerdotter för första gången. Och jag får också träffa resten av min familj. Jag längtar.

 

Peace.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0