Girl's night out - Selin style

Ja, ja, jag vet att klockan är skitmycket men jag har "lagt" håret och trixat inför imorgon. Det som väntar direkt efter jobbet är Selin's Birthday Bash och jag är "cordially invited to a special girls night, starting with After Work drinks, a turkish style dinner (by yours truly) followed by a night of party!" så jag måste i princip fixa mig ikväll. Det hela kommer att utspelas på Östermalm och de tvingar mig att ha coctaildress och högklackade pumps, så då förstår ni att det krävs mycket förberedelser för lilla mig.

Sara och jag hittade världens bästa present till Selin! Jag lovar. Alla tjejer skulle vilja ha en likadan. I alla fall Sara och jag, och eftersom vi tre (Selin inräknad) är totalt olika varandra så får vi representera alla tjejer överallt. Om hon inte gillar den ska jag tatuera in ett hjärta på skinkan. Scout's honour.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0