Du vill så du kan

Ligger från och med ikväll i hårdträning i att inte längre ta nån skit från andra. Första lektionen utspelades i tvättstugan, där någon uppenbarligen tyckt att deras tvätt var mer värd att tvättas än min, och således plockat ur mina färdigtvättade kläder och satt igång alla tre maskiner med sina egna skitiga paltor. Detta trots att jag hade mer smutstvätt kvar liggandes väntande på hög bredvid. Tänkte först skriva en lapp och texta IDIOT och tejpa fast där nere, men vad hjälper en futtig bit papper?
För att budskapet skulle gå fram ordentligt tryckte jag istället fram tvättprogrammet på två av idiotens maskiner så att tvättmedlet inte sköljs ur och stängde på den tredje av strömbrytaren så att tygpaltorna låg och marinerades i sin egen skit tills ägaren kommit ner.

Pernillas nya motto: what goes around, comes around.

Det är också av exakt samma anledning, fast lite trevligare, som min underbara lillebror har fått en ny fin tjej i sitt liv! :) Så mottot kan få stanna ett tag.


Kommentarer
Cissi kusin

Fy fasen, sjukt bra gjort!!! Heja dig!!

2009-10-30 @ 17:57:00
URL: http://www.nogg.se/vardag
sensetheecho

Ja, ibland händer det! ;)

2009-11-03 @ 23:27:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0