Skivsläpp och hösten är räddad!

Idag släpper Krunegård två nya album och det ena har jag redan fått i brevlådan. Yeay! Signerad. Signeringen är på en booklet som låg utanför skivan, och sedan finns det en likadan booklet utan signering som sitter inuti fodralet.

Vad ska jag med två häften till? Vad gör man med ett signerat sådant? Ramar in?

Anywho. Har inte hunnit lyssna jättemycket så än så länge är ändå låten som redan spelats på radion bäst: Hela livet var ett disco. Producerad av Mauro Scocco. Sedan har jag fastnat för två lite lugnare också, den fina Mitt kvarter och Lika barn leka bra. Och faktiskt även Trelleborg - Travemünde - Världen med punkig kör av tjejerna från Those Dancing Days. Men nu måste jag springa ut och inhandla skiva nummer två! Den ska enligt nätforum vara lite mer lik hans första soloplatta. Alltså kanske lite mer jag.

Har ni inte hört Hela livet var ett disco än så kan ni göra det här:




Idag är också min sista dag hemma från jobbet. Jag ska börja med att äta mammas gryta från igår, sedan fixa skiva numero 2, present till Selin som fyller år och efter det ska jag kolla på en lägenhet på Söder.

See ya!
Peace out.


Kommentarer
Eva

tror du det finns nån cd-spelare i hyrbilen? då kan vi lyssna på Krunegård hela vägen om vi vill :)

2009-10-15 @ 21:42:13
URL: http://jesuisevabraun.blogspot.com/
sensetheecho

Ja gu vad roligt! Allsång i bilen och vi kan göra egna topplistor :) Yeay!

2009-10-16 @ 03:01:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0