Stolt yrkeskvinna!

Idag fick jag behövlig egentid på kontoret. Jag var den enda som inte hade några möten inbokade på förmiddagen, och det var så tyst och skönt. Jag vek denna tid i kalendern för det administrativa arbete som annars knappt hinns med, men först och främst vek jag den faktiskt åt att skriva ut och tejpa upp mina fanmail jag fått från några av mina kunder. Jag fick kanske världens finaste jobbrelaterade mail igår som löd så här:

"Du kan meddela Dina chefer att du hjälpt mig på vägen och att

Ditt jobb behövs och att Du är rätt mänisska på rätt plats."


Mitt hjärta smälte.



Peace.


Kommentarer
Eva

åh vad fint! Klart du ska vara stolt!

2009-05-28 @ 20:48:11
URL: http://jesuisevabraun.blogspot.com/
Anonym

Grattis, Nilla.

Så kul, precis sånt beröm man vill höra, eller hur?

2009-05-28 @ 23:16:41
morfar

Grattis, Nilla!

Så kul, precis sånt beröm man vill höra när man vet att man gjort något bra.

2009-05-28 @ 23:18:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0