Goodbye, Unibrow!

Efter faktiskt inga påtryckningar alls från mitt håll (jag har bara nämnt saken vid tre tillfällen, ganska exakt; en gång frågade jag rätt ut och de andra två har jag bara skämtat om begreppet för att liksom linda in det hela), var det äntligen dags. Bara sådär. Eller det var faktiskt en kommentar från Herr stylist i SVT:s Go'kväll, som konstigt nog var den utlösande faktorn.

"Om man noppar ögonbrynen i undre ytterkant öppnar det upp blicken."

Jag instämde.

Han nickade.

Ok.
Let's do it.

Jag höjde mina egna i förvåning, och satte igång.



Kommentarer
baljeu

hahahhaa... jag är också där och plockar lite då och då (under en del protester) kul att du börjat blogga igen, trött på att se den där hundbilden överst hela tiden!!! pok

2009-05-18 @ 10:20:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0