Finfint!

Åh, hej alla som jag älskar!

Ikväll var jag ute en sväng med mina nya fina kollegor. En av mina vapendragare, Selin, och Alexandra från Söderkontoret, åt och drack gott på Grappa vid S:t Eriksplan. Sedan mötte vi upp underbara Norrköpingskollegorna på Bishop Arms, ett stenkast och hundra liter snömodd därifrån. De bjöd ner oss till slätta a.s.a.p och vi planerar att anta anbudet. Kanske med en roadtrip. Selin som inte bott i landet längre än ett ögonblick har om jag minns rätt ännu bara besökt Stockholm, Piteå, någon ort i Västergötland och så senast Göteborg för kurs nummer två vi var på. Så jag måste ju helt enkelt visa henne Norrpan. Och av någon anledning vill hon också se Mantorp.

På vägen hem föll snön så fint omkring grabbarna på fotbollsplanen att jag stannade och såg på en stund. Och kom att tänka på Mantorp. Och att jag saknar att hänga med min fotbollsspelande bror. Och att jag borde ta med mig kameran nästa gång jag ska ut i snön.

Jag behöver väl inte nämna att mitt nya jobb är smått kaotiskt. Ni känner ju mig, mitt liv är alltid smått kaotiskt. Något jag däremot måste nämna är en anteckning från kursen i Göteborg:

"24 feb 09.
Jag känner mig ganska lycklig. "


Peace and Love.


Kommentarer
Martin

Saknar att hänga med dig också sis! Kanske blir oftare än vi trott, uppsala verkar bli prio ett nu, och Alex har över 2300 ködagar på studentstaden, vilket innebär att vi i princip kan få vilken lya som helst ;P

2009-03-13 @ 12:47:49
URL: http://sonofajournalist.blogg.se/
sense the echo

Oh yeay!! Hänga, hänga! Och då kan vi ha familjemiddagar på söndagar hehe :)Annars tänkte jag ifall du kunde få mina på nåt sätt, jag trodde inte jag var med längre men hade visst 2700 dagar nånting :)

2009-03-14 @ 12:36:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0