Smart M!

Det kan vara en bra idé att skylta utanför och i närheten av sin verksamhet, om man vill att folk ska hitta dit. Fast det kanske inte gäller arbetsförmedlingar, eftersom deras klienter ju, som alla vet, har så himla mycket ledig tid så de tycker nog bara det är kul att gå vilse ett tag. Dessutom, ju färre som hittar dit, desto mindre blir arbetslösheten statistiskt sett. Och det är ju på ytan det ska se bra ut i vårt samhälle. Så det där med ickeskyltning var en smart idé av moderaterna.


Kommentarer
Eva Braun

Råkade ut för precis samma sak igår när jag skulle till arbetsförmedlingen. Man var tvungen att gå genom ett garage för att komma dit. Det hade jag aldrig listat ut om jag inte hade frågat nån kan jag säga. Inga skyltar, ingenting.



Fläckarna på koftan är ok nu tycker jag men på klänningen ser det inte bra ut alls:(

Puss

2009-01-13 @ 20:50:48
URL: http://jesuisevabraun.blogspot.com/
sense the echo

Du ser! Visst är det smart? Själv litade jag på min magkänsla för att hitta dit.



Oh, skönt med klänningen! Vänta, jag kanske ska svara på din blogg istället.

puss

2009-01-13 @ 21:02:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0