Det tar sig

Har precis ställt in TV-kanalerna. Vi har hela 20 stycken! Men eftersom jag inte kollat på TV på ett år så hittar jag inget värt att se på de vanliga kanalerna jag tidigare följt så slaviskt. Kanske en bra grej. Men istället så fastnar jag framför MTV och deras realityshows om rika 16-åringar i Kalifornien, som fnittrar hysteriskt när de gör praktik på Teen Vogue eller köper sitt första hus vid 17 års ålder. Och sen gråter de en skvätt när bad boy-pojkvännerna gör slut. Riktig high class-TV med andra ord. Så jag antar att jag är tillbaka där jag började!



Kommentarer
Karin

Dissar du the Hills?! Snacka om verklighetsflykt i en halvtimme!

2009-01-15 @ 10:32:16
sense the echo

Hahaha Karin, ja snacka om verklighetsflykt, det är sååå långt från min verklighet man kan komma :)

(Men det är rätt kul, jag fastnade ju som sagt...)

2009-01-15 @ 17:02:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0