YES YES YES!

ÄNTLIGEN!

Jag kände det på mig. Det var något i luften. Kanske det var Evas och Danjels böner för mig jag kände. Kanske det var ekot av mina egna. I sensed it. Någon hörsammade dem, och telefonen ringde återigen och väckte mig. "Är du redo att börja jobba på torsdag?" sa den entusiastiska rösten jag längtat så efter att höra. OM jag är, svarade jag. OM!!! Jag tror inte man kan vara mer redo för att äntligen få känna sig som en riktig människa.


Vad det är för ett jobb? Det jag tränat på ända sedan min examen såklart. Jag ska coacha medmänniskor tillbaka till yrkeslivet. Först skrattade jag åt tanken. Vilken ironi! Men det var innan jag förstod. Det är ju det här som är meningen. Mitt eko hördes, och jag hör nu universums eko tillbaka.


Peace out.



Kommentarer
Eva Braun

Jag har undrat när du ska lägga ut det på bloggen men nu så:)

I love you honey och jag ska verkligen hålla tummarna för dig imorrn på din första dag! Kom ihåg nu att lägga den lagom bitchiga ribban redan första dan:)



Bisous

2009-02-11 @ 22:33:16
URL: http://jesuisevabraun.blogspot.com/
morfar

Vi gläds med dig, älskling. Puss, puss, krama Danjel

2009-02-11 @ 22:36:09
sense the echo

TAAACK! :)

I will.

Bisous och puss, puss

2009-02-11 @ 22:38:12
Malin

Vad grym du är! Grattis igen!!

2009-02-12 @ 10:10:52
Karin

Hallelujah!! Grattis igen vännen!!! Nu MÅSTE du börja gå och lägga dig innan 01.00 på natten... Vuxenpoängen kommer ramla över dig ;)

2009-02-12 @ 11:19:26
Baljeu

Stort grattis Maggan. Du är grym.

2009-02-12 @ 22:50:37
sofhie

Åh så himla glad jag blir för din skull! Äntligen, det var på tiden! Massa kramar, pussar och lyckönskningar från Salamanca :)

2009-02-16 @ 17:22:39
URL: http://misssofhie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0