Om du är bränd, och rädd, lägg av med det!

        

Pepp pepp pepp pepp pepp! Så kan jag sammanfatta Krunegårds konsert i söndags!
Det var underbart. Förvånansvärt bra live. Han hade sina fina tröja på sig från detta foto som jag blir så inspirerad av. I slutet började han spela en låt jag kände väl igen. Tankarna for till något 10-20 år gammalt svenskt, och in kom Mauro Scocco, som Krunegård har att tacka för att hans skiva ens blev av. De sjöng fina "Sarah" tillsammans.
Jag insåg även att det är kul att dricka öl en söndag, att folk kan bli utslängda från en pub även då, (inte vi alltså!) och att Eva har fobi för folk som bär mask. Hysteriskt roligt. Hon är hysteriskt rolig! Förvisso är det nog inte lika kul för henne som måste dras med denna fobi såklart. Eva kanske vill berätta hela grejen på sin blogg?
Eva
(Den heter någonting annat i verkligheten. Jag älskar henne massor men stöder icke hennes bloggnamnval. Så här får den heta Eva :) )


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0