Face your fears on Valentine's day

Åh ikväll ska jag äntligen få gå på Bounce! Jag har velat det i hur många år som helst, och t.o.m grät när jag insåg att jag helt missade att de uppträdde i Sundsvall en gång i tiden.


Showen handlar om rädsla, och vill uppmana publiken att ta itu med sina egna rädslor, precis som dansarna gör i sin show. Rädslor alltså. Så därför utlovas både spindlar, blod, höjder och hundar. Hmm det ska bli spännande! Kanske inte ska nämna det där med hundar till killen dock...


       



Kommentarer
Storasyster

Åh nu är jag allt bra avis! Vi funderade på om vi skulle gå men när jag läste att man måste stå upp hela showen så passade jag tyvärr. Nästa gång. Tänk att jag "känner" Jennie lite... ler

När ska ni gå?

Ha en underbar alla hjärtans!

Pussis!

2009-02-14 @ 08:55:48
sense the echo

Kära Madicken, vi borde gå ihop nästa gång! Just ja, du känner ju dem lite. Kul! Det är ikväll vi ska gå såklart :)

Kanske ska lägga till det i inlägget.

Ha en underbar alla hjärtans ni också!

Puss!

2009-02-14 @ 17:18:16
sara

GUUUUD va avis jag är!!!!! :P hoppas allt är bra med dig! längesen vi hördes och SÅÅGS nu! :(

kram.

2009-02-24 @ 22:33:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0