Totalt nervös

total köttvägrare


Det var ett roligt uttryck för en sådan som jag, som jag stötte på på den här finfina bloggen djurensratt.blogspot.com. Jag är en total köttvägrare. Det ska jag säga när jag presenterar mig på jobbet imorgon.

(Jag kan inte sova, ifall ni undrar. Intervjun i fredags hann jag inte bli nervös över eftersom de ringde bara några timmar innan, men nu, nu har jag ju en hel natt att våndas på! Hujedamig. Ums fasen, tycker att min kille borde vara hemma och stötta mig inför min första jobbdag imorgon. Istället är han och jobbar, tog på sig ett jobbigt extrauppdrag, vilket är bra eftersom han får extra pengar såklart. Men ändå. Och jag avrådde honom. Det lät riskabelt. Well. Oh vad jag babblar när jag är nervös. Bådar gott inför imorgon, då betyder det att jag kommer märkas redan från början. Shit, nu måste jag krypa ner i sängen och fokusera på en prick. Det är mitt sovtrick.)

Love.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0