Long time no see

Ikväll ska jag hänga med Klabbedabbedi! :) Vi har inte setts än sedan jag flyttade upp till Stockholm så det är på tiden! Han kommer och hämtar mig snart så bäst att jag skyndar på lite. Håller på med en ansökan, två timmar tog det bara att skriva brevet denna gång, lite av ett rekord för mig nu för tiden. Nu ska jag bara lägga in nya foton i mina arbetsprover, foton jag tog precis på min examensuppgift; doftförpackningen. Jag fick hem den igår från universitetet, en sisådär ett år och åtta månader efter att jag slutade där...
Imorgon ska jag och Eva på rekryteringsmässa, så håll tummarna för mig att företagen nappar!

Peace and Love.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0