Den största skillnaden...

mellan mig och min kille är nog den här. Han kommer hem och säger "Kolla, jag hittade den här tröjan på rean, den har kostat 3000:- men nu kostade den bara 1300:-!", medan jag kommer hem och säger "Kolla gummistövlarna jag hittade på rean, det var halva reapriset så jag fick dem för 75,50:-!"


                           

Oh! Matchar min nya bloggdesign-in-progress...


Förresten så var Bounce skitbra! De var överallt i lokalen; i taket, mitt i folkmassan och till höger och vänster. De använde sig av film och ljud på ett eggande sätt, som tillsammans med dansen och teatern fyllde mina ögon med tårar, skapade en klump i mitt bröst, skrämde mig, men mest av allt fick mig att le. Perfekt. Nästan. Lite mer bakåtvolter bara så hade jag sedan lämnat lokalen som i trans av lyckorus.

Idag har vi fikat med Eva & Calle som promenerade hit från Kungsholmen. Mycket trevlig konversation om livet och andlighet och universum, ämnen som en söndagsfika egentligen aldrig kan räcka till för. Vi får boka in en till.
Den här veckan ska jag på konferens/utbildning på hotell på Lidingö. See ya in a week!


Love.



Kommentarer
Martin

såna e vi killar, ska de va snyggt får de kosta! :)

hoppas du mår bra, saknar dig :)

hälsa gubben :P

2009-03-01 @ 19:28:10
URL: http://sonofajournalist.blogg.se/
Martin

så e de o va kille, ska de va så får de kosta :)

hoppas allt e bra annars, saknar dig :)

hälsa danjel, puss din lillebroor

2009-03-01 @ 23:50:04
URL: http://sonofajournalist.blogg.se/
Martin

haha okej, det stod inte att min kommentar godkänts så hopp, då har du fått hela tre kommentarer från mig.. kul va? :)

2009-03-01 @ 23:51:09
URL: http://sonofajournalist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0