På tisdag på tisdag på tisdag

Eva och jag försöker införa en kväll i veckan som vi alltid ska försöka ses på, och har valt tisdagar. Tanken är att vi turas om att hitta på innehållet. Till idag hade hon en idé, och hon var väldigt hemlighetsfull! Jag har blivit beordrad att ha sköna skor på mig och inte tight kjol. Hon berättade att det skulle kosta 60 kr, och att vi skulle vara på Fridhemsplan. Och att det inte handlar om klättring eller Bingo. That's it! Och jag sitter här på jobbet och nästan dör av nyfikenhet! Kliar i fingrarna så att jag nästan börjar googla events på Fridhemsplan under 100 spänn. Men det kan jag ju inte göra. Jag tycker ju om överraskningar.

Förresten så vet jag inte vad som hänt med förra inlägget, typsnittet och att allt är i ett enda stycke. Det går inte ändra! Det här bloggverktyget är värdelöst.



Kommentarer
pappa

Kul att ha en mötesdag och sen göra något av den också varje gång. Inte bara sitta och fika.

2009-12-08 @ 19:53:38
lotta

hallåå! du får ju berätta vad ni gjorde, blir ju lite nyfiken. Jag såg framför mig att ni åkte eller red rättare sagt, en sådan där elektronisk tjur, bullriding. haha..Skorna passar ju isf inte in på det..men med tajt kjol går det ju inte..Kram!

2009-12-10 @ 16:35:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0