Lyxa vid poolen

Igårkväll badade jag. Härligt varmt vatten i en bassäng på kanske fyra kvadratmeter, och allt vore frid och fröjd om det inte vore för det lilla, lilla faktum att jag befann mig I MIN LÄGENHET! Och jag HAR INGET BADKAR! Bassängen bestod av hela mitt toalettgolv, från duschen bort till toalettstolen i ena hörnet och nästan upp över tröskeln i det andra. Idag ska jag därför hem till mamma och låna lite sånt där propplösande, säkert miljötaskigt medel. Och sedan ska vi umgås. Banne mig. Vi ska åka till Ulrikemarken. (Alltså, Malin och Baljan och Sara och ni andra som inte talar my native tongue - den årliga marknaden i byn Ulrika.)


Peace out.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0