Så där ja

pernillas



Hux flux blev jag alltså ihop, söderpingla och sambo på ungefär samma gång. Jag är inte riktigt på det klara med vilket som kom först, men tanken föddes i alla fall en dag i somras, ensam i en lägenhet i Hägerstensåsen. Låten var I've Seen All Good People med Yes, Spraydate gjorde mig hålögd och regnet kom och sköljde bort det jag först bara trodde var sommaren. Men med hösten kom en ny anda av beslutsamhet, och tvivlet känns nu endast som gårdagens mjuka duggregn längs Götgatsbacken.


Det här är mina nya kvarter.

Det här är min gata. Jo, faktiskt. Går jag 100 meter uppåt från huset så möter mig denna vackra utsikt.Om jag istället går i motsatt riktning, ca 900 meter kanske, kan det se ut så här. Bergsprängargränd, i Vitabergsparken, Sofia kyrka till höger
400 m snett åt vänsterRunt hörnet, Katarina kyrkaMin nya granneUtsikt från Vitabergsparken, med Sofia kyrka i ryggenFortfarande med Sofia kyrka i ryggen



Kommentarer
Eva Braun

Ja onekligen har det hänt mycket i ditt den senaste tiden. Jag tror dock att det behövde hända något nytt för dig! Ett nytt kapitel har börjat i ditt liv och jag ser fram emot att vara en del i din saga.

Ses imorrn!



Lots of love/E

2008-10-14 @ 18:04:03
URL: http://jesuisevabraun.blogspot.com/
morfar

Kul att du skriver igen, bra bilder också, och härliga Stockholmsmiljöer. Hälsa Daniel.

2008-10-14 @ 18:09:34
Karin

Kolla hur nära min gamla gata ni bor! Heleneborgsgatan. Fina höstbilder! Kram

2008-10-14 @ 22:48:58
Lie

Ser ut att vara ett jättemysigt nejbörhudd! Fina bilder. Synd att vi inte kunde ses när ni var hemma sist! Miss U, Kram Lie

2008-10-16 @ 22:04:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0