Busy girl

Rensa avlopp; handfatsrör och golvbrunn i badrummet för att kunna duscha och sånt, hålla andan för att inte kräkas, försöka hjälpa någon med sin ångest, duscha, springa till systemet fem minuter i tre, köa ända från ingången, telefonsamtal med en vän som berättade det jag redan känt på mig - att hon var gravid, diskutera relationsbekymmer med sambon, gråta en skvätt, dela på en öl, njuta av kärleken, pusspuss hej då ha´t så kul ikväll, testa en ny frilla, just jävlar måste ju käka, pastavatten på, sy i en knapp, ta en sipp vin, ladda över bilderna i kameran så kvällens nya får plats, passa på att äta maten och nej nu blev jag sen igen!

Eva & Calles inflyttningsfest, gotta run!
Lämnar er med en bild jag hittade i kameran, och med ett STORT grattis till Lotta!!


                                          Fristad på hotellet


Kommentarer
baljeu

okeeej.. men SEMESTERN då?? details maggan, details.

2008-12-03 @ 19:57:53
baljeu

okeeej.. men SEMESTERN då?? details maggan, details.

2008-12-03 @ 19:58:33
baljeu

okeeej.. men SEMESTERN då?? details maggan, details.

2008-12-03 @ 19:59:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0