Spraydate is the shit (och nej, denna gång handlar det inte om mig)

Idag fick jag träffa John Pohlman under filmning! Han är lika trevlig på riktigt som på TV. Fast det mest häftiga som hänt idag var ändå när brorsan ringde och berättade att han har blivit utvald av Spraydate att bli representant för dem! I helgen som kommer ska han stylas och fixas och plåtas och speeddatea (hur skriver man det egentligen?! det funkar inte med den svenska stavningen, den går fetbort) och få två gratis hotellnätter och en hel massa annat. Det ska bli annonser som kommer att gå i olika tidningar och som banners på nätet. Han kommer alltså att få en liten minimodellkarriär! Inte som i att han är en minimodell utan att karriären är en minivariant. Ja ni fattar. Så snart kommer min bror kanske bli en riktig liten C-kändis hehe. Och om inte annat så är ju detta världens boost för hans ego! Och då tycker ju jag förstås att han inte riktigt behöver det, att han klarar det där så bra på egen hand, medans JAG då? Jag skulle behöva en egoboost. Om någon. Om någon vill använda mig i någon slags (ja inte vilket slag som helst förstås) fotosession så ställer jag upp!

(Min bror, min älskade lillebror, självklart unnar jag dig detta. Det är du värd efter allt, och jag hoppas och kan nästan garantera att du kommer ha världens roligaste och häftigaste upplevelse. Jag unnar dig allt gott i världen, unnar dig att få denna helg full av uppmärksamheten riktad mot just dig! Du är bäst!)

Peace and Love and everything in between.


Kommentarer
Brorsan

Kära älskade syster, du om någon skulle verkligen vara värd en sån här upplevelse. Och nej, du har nog rätt, mitt ego kanske inte är i ett direkt behov av detta. Däremot är det ju en bekräftelse på att de vill ju faktiskt ha mig, av 2100 bilder så e ja en av dem =)
Du hade gärna fått ta min plats på speeddatingen (märk stavningen)dock, för den vet ja fasen om ja e så förtjust i ;)

2008-05-20 @ 01:27:48
URL: http://sonofajournalist.blogg.se
Anonym

Oj nu fäller jag en tår...

2008-05-20 @ 01:53:35
URL: http://sensetheecho.blogg.se
Storasyster

jag gråter oxå en tår... ni skríver så fint, båda två. jag älskar er, ni är båda värda det bästa. Pussis!

2008-05-20 @ 22:29:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0