Idag är allt ditt fel

Allt är ditt fel. Allt allt allt. Jag hoppas för både din och min skull att jag inte råkar på dig ute idag, för rak som jag är skulle jag inte kunna hålla tillbaka det jag känner. Din skit, din tönt, du slösare med min dyrbara tid. Ja, jag är bitter. Ja, jag är förbannad. Och ja, idag är faktiskt precis allting ditt fel. Hela mitt liv som jag känner till det just nu är på grund av dig. Och då menar jag inte på ett positivt sätt. Hör med mig imorgon, då kanske jag inser att jag kunde ha gjort annorlunda också jag. Men inte idag. Idag är allt allt allt ditt fel. Du tog mig hit och jag sitter fast.


Kommentarer
Karin

Oj,vem gör dig så upprörd månntro? Låt ingen få dig att må sådär, återta kontrollen! Pepp pepp!!

2008-05-24 @ 15:09:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0