17 maj

Vilken skön lördag! Brorsan kom in vid 18 och vi drack drinkar, pratade om och lyssnade på musik. Vid 21 kom Carolin förbi och vi drack drinkar, pratade om och lyssnade på musik. Vi skrattade gott och rått åt kvällens bästa felsägning som kom från brorsan. Han pratade om tvättråd av någon konstig anledning och då plötsligt kom det. "Ingen turktomling!" Den glada stämningen höll i sig, vi drack upp både romen, vodkan och Drambuien, spanade in hot and what not på nätet och sjöng med till både Timo, Sabastien Tellier och Johnossi. Carro övertalade oss att överge Hugos med gäst-Dj:ande Sahara Hotnights och Hellacopters för bartömning på kårhuset Trappan. Det var ett skitbra ställe! Snygga lokaler givetvis, eftersom det ligger i Strykjärnets kvarter. Högt till tak, rymliga dansgolv och schysst folk. Mycket roliga moves och fotande blev det på dansgolvet, någon öl dracks det och någon fick man över sig. Så som det brukar vara alltså. Carros kille blev utslängd för att ha pissat i Strömmen. Det fick man tydligen inte. Så det var ju lite annorlunda. Det var iallafall jättekul hela kvällen, kanske inte riktigt låter så när jag skriver detta men jag är lite trött och sleten. Så pass att jag funderar på att stänga av datorn (!) och lägga mig och kolla på TV. Kors i taket!

Japp, det får bli Lost.

Peace.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0