Double up

Inte nog med att jag har spårvagn utanför fönstret, jag har även flygplan! Jag stod och diskade och hörde ett dånande ljud närma sig, sprang till balkongen (nåja, två-tre skutt sen är jag framme) och tittade upp samtidigt som jag i luften mellan min taknock och grannens såg planet passera, på något som bara såg ut att vara några meter ifrån. Coolt! Idag har jag annars ägnat mig åt lite kvällsshopping på hemlig ort, hade världens tur som hittade två par skor som jag förälskade mig i och enbart gav 200 spänn för! På väg ut från mitt hemliga shoppingmecka hade jag föga hopp om att det skulle gå någon buss in till stan så sent på kvällen och förberedde mig på en halvmilspromenad. Ack, ibland skiner solen på en fastän himlen är svart som natten, klart det gick en buss! Jag insåg också att jag lyckats undgå ett spöregn under tiden jag provade skor i godan ro. Sista sträckan gick jag, och jag gick och log nästan hela kilometern och visade min tacksamhet för min kvällstur. Kvällstur i dubbel bemärkelse!

           



Kommentarer
melonen

galet fina skor!!! (kan du inte tänka dig att avslöja shoppingmeckat för en som inte bor i stan?)



ha en skön helg!

2008-06-13 @ 16:57:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0