Dagen efter, och de före den

Oh shit vilket åskoväder utanför mitt fönster! Jag stod vid spegeln och undrade vem det var som fotograferade så här dags utanför, och vad var motivet? Blixtar var det, men inte av sådant slag jag spenderat helgen med. 502 bilder fanns i min nya födelsedagspresent efter midsommarhelgen. 502!

Min helg var alldeles fantastiskt bra. Från torsdag till söndag har jag umgåtts med folk jag tycker om och som betyder mycket för mig, jag har fått en massa fina presenter och kort och blommor och vin. Förutom en Nikon; en droppfri vinkaraff, presentkort på H&M och ICA (ICA Maxi is the shit - ge mig nu stash för reklamen jag gör åt er tack), bok om mig, skiva, weekend i Stockholm i september. Världens bästa föräldrar hade fixat och trixat med mat och helgen innehöll även ett överraskningsmoment, i form av Karin & Dennis & lille Sixten!

Fan så kul det är att umgås i gäng! Borde man göra mycket mycket oftare. Typ hela tiden, bo i kollektiv och hela kitet.
Tack så jättemycket allihop för min fina födelsedagshelg!

Helgens bästa: På stranden vid sjön med spex framför kameran
mest oväntade: Surprisebesöket
ryck: Utgång Norrpan midsommardagen
sötaste: Förutom det obvious, barnen som var med, så var det Sandra och hennes nya kille
mest rörande: Alla gratulationer samt en gullig morbror
mest irriterande: Alla sjuhundrafemtielva knottbett
mest aj: Salubrin på sönderkliade bett från hatdjuren
sorgligaste: Säga hejdå till en kär vän som jag ser på tok för sällan, och som jag därtill inte känner mig komplett utan
skönaste: Tuppluren söndag kväll, ackompanjerad av regnet utanför


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0