Brorsa söker tjej

Japp. Nu är det officiellt. Nu har brorsan gått och blivit singel med hela svenska folket. Kul va?!

Hans förväntningar är höga om antalet förfrågningar efter att annonserna gått ut i diverse rikstäckande magasin. Det kommer säkert ramla in drösvis! Enligt mig skulle dock antalet förfrågningar säkert bli ännu fler om han inte begränsat sig så. Varför inte en tjej på 26 vårar liksom, och menar han verkligen att han bara söker en date med någon från Linköping?

Det är en snygg annons och en häftig grej för lillebror (grattis älskade bror!), och kampanjen går nog bra och allt, men en grej som jag har svårt att sluta tänka på är hur de kom på att de skulle sätta på honom ett par chinos!? Haha jag skulle gärna velat höra hur den tankegången/det samtalet gick till. Jag visste inte ens att chinos fanns längre. Förutom på Tiger Woods eller så.


      


Kommentarer
norrlands sara

haha, coolt! hallå, int visste ja du had en sån gammal lillebror! :P eller kankse ja visste, men hallå, de kommer ju bara rasa in förfrågningar ju. men chinos? haha! är han en chinosgrabb? ;)

2008-06-26 @ 16:50:36
URL: http://alaelias.blogg.se/
sense the echo

Jorå, klart du visste! Men nej, det är ju det som är grejen, att han definitivt inte är en chinosgrabb! Borde de inte använt modellernas egna kläder? Annars är det ju inte äkta, tjejerna kanske tror att de ska få en chinosgrabb liksom ;)



Åh! Men har du en blogg? Det visste däremot inte jag, måste jag kolla in...

2008-06-26 @ 17:25:16
URL: http://sensetheecho.blogg.se/
melonen

Men Pernilla, vet du inte att upprullade chinos är sommarens plagg?! Eller har den trenden bara kommit till Stockholm än? Så sent som idag, påstod min syster att ett par chinos var precis vad hon behövde.



Vilken snygging till bror förresten. Det kommer nog som sagt rasa in svar till honom.. :)

2008-06-26 @ 22:02:35
sense the echo

Ack och ve Melonen. Ack och ve.

2008-06-26 @ 22:15:58
sense the echo

Förresten Malle, här nere på vischan vettu, här bryr vi oss inte om några trender inte. Uschaan heller. ;)

2008-06-26 @ 22:19:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0