Dag två

Jag har tråkigt.


Jag brukar inte ha tråkigt.


Funderar på andra lådan jordgubbar i kylen. Och om kollegans barn misstycker om jag tar över deras studsmatta ikväll. Och på vilken sorts öl som bjuds. Och på varför inte Östgötacasanovan finns på Youtube. Och på hur många centiliter kaffe jag fått i mig idag. Och på hur många minuter Sixten egentligen är vaken på ett dygn. Och på vad len den söta Wheaten-terriern (som egentligen har ett mycket mycket längre och krångligare namn) var i måndags. Och på att min kusin ska flytta till Peking, och att det var så typiskt att han självklart därför just träffat en tjej. Och på om Lotta jobbar, och vad ungdomarna på boendet där kan ha varit med om för sorgligheter.


Nu sms:ade brorsan om att han är med i dagens tidning. Vad roligt!
För att roa mig ytterliggare ska jag höra med kollegan om vi inte ska youtubesurfa och se om Skogsturken varit i farten igen.  



Kommentarer
sara

hej bruttan! artisten heter Roisin Murphy - och låten Ramalama Bang Bang. att den är härlig? ;) kraaam!

2008-07-11 @ 08:39:19
URL: http://alaelias.blogg.se/
sara

japp, skyltarna finns på riktigt, dom står ute i umedalen :P coola eller hur?! :P haha!

2008-07-11 @ 14:38:40
URL: http://alaelias.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0