...inga magiska under

Jag blev inte erbjuden jobbet på stört.
Fast, att få komma på intervju hos någon som höjer ens CV till skyarna har fram tills nu varit rätt så otroligt i min värld. Att sedan efteråt få höra att de medvetet sparat intervjun med mig till sist, för att de ville se om de andra kunde mäta sig med mig, är pretty amazing. Den känslan ska jag leva på ett tag! Wiii vad jag är bra!

Eftersom min lön alltså ännu inte är säkrad måste jag fundera ut alternativ till hur vi ska ha råd att åka på Krunegård i Karlstad. Tips mottages tacksamt! Jag ska börja med Tradera, kanske det finns någon därute som vill ha en oanvänd Asos-klänning eller en egenhändigt tillverkad tygtavla med elefanter.

Nu när jag stillat mina av enbart kaffe skakande händer med dagens första egentliga måltid ska jag ge mig ut en sväng på stan. Insupa atmosfären, filosofera över folket och känna efter hur denna stad egentligen doftar. Alltså ska jag inte göra någonting av vikt under resten av denna dag. Jag har ju faktiskt fortfarande semester.

See ya!
Peace.


Kommentarer
Eva Braun

tror Calle blev lite sotis när jag förklarade att vi kanske bara skulle stå 3 meter ifrån Krunegård om vi åkte till Karlstad hi hi. Jag vill ju så gääärna åka men som det ser ut just nu måste det ske ett mirakel för att jag ska ha råd:( Jag kommer ju inte hinna lägga ut mina traderaakuktioner innan dess e det värsta så det alternativet spricker ju för min del. Kanske man skulle ställa sig med en bössa på stan och skramla. Eller kanske sjunga en sång.



Love

2008-08-08 @ 20:28:33
URL: http://jesuisevabraun.blogspot.com/
baljan

galet!! när ska du få veta hur det blir?? håller tummarna. kram

2008-08-09 @ 11:43:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0