Tisdagsäventyr

Imorgon tisdag ska jag följa med på filminspelning, känns jättespännande! Tyvärr får jag inte njuta av någon av mina kärlekar under dagen, den ena vet jag inte vart han har tagit vägen, medan den senaste på listan inte är nedladdad till min walkman ännu. Men det ska ju vara bra att längta sägs det ju! I mitt fall får jag nog dock vänta i evighet. Då är det tur att man får göra lite sådana här skojiga grejer så att väntetiden känns kortare! ;) Nu är det dags för sen middag (= kvällsmacka), sedan Prison Break och sedan måste jag tvinga mig själv att sova, för imorrn måste jag upp med tuppen. Kvart i sex ska jag vara fit for fight och på plats på jobbet för avfärd! Uppdatering om hur inspelningen gick utlovas!

Love.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0