Min skådiskarriär

Oh nej! Jag blev hänsynslöst bortklippt ur mina scener till reklamfilmen! Där rök mina chanser till en begynnande skådiskarriär. Min ena arm finns dock med i ett hörn så M i Örebro, håll utkik när du ser lokalreklamen! :) Skämt åsido, jag är rätt nöjd över att jag inte kom med, var lite orolig över att jag skulle se ut som stryk. Tycker inte om att se mig själv på bild, än mindre på film. Så mina gamla soldränkta Hollywooddrömmar bör nog se sig om efter en ny hyresvärd. Efter att ha sett och gjort Hollywood för några år sedan också så åkte samma drömmar ner rätt många pinnhål på listan, redan då. Det är liksom inget märkvärdigt. Fast det gick jag omkring och trodde i 26 år. Tänk så fel man kan ha! Hollywood - Sverige 0-1.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0