Jag kan inte andas utan personlig insats

Ikväll blir det konsert med Hästpojken! Jag har inte hört så jättemycket av dem, men jag gillar "Jag kan inte andas" och "Utan personlig insats". Sedan gillade jag ju Bad Cash Quartet och deras konsert i Hultsfred en gång i tiden, på den där mindre scenen som är som en lada. Scenen kanske till och med hette Ladan? Bad Cash är även Uppsala för mig, så ikväll kan jag blunda till Bad Cash-sångarens (som alltså även är sångare i Hästpojken) toner och tänka tillbaka på den ljuva studietiden. Oj vad gammal jag låter...

Väninnan är gravid men själv ska jag nog ta en öl hemma innan, och fira. Inte för att jag har någon anledning till att fira men det behövs väl inte. Jag kan fira att jag är jag. Och att du är du. Jag kan fira att jag skapat denna blogg. En invigning, det låter bra, ikväll får det bli en invigningsfest! Ett välkommen till världen, ett välkommen till min nya del av livet. Ett välkommen till mig själv.



Kommentarer
N

Ja fira att du är du och att du skapat bloggen! :) Ha en trevlig kväll!

2008-04-11 @ 17:47:38
URL: http://privateinvestigation.blogg.se
Natalie B

Vilken är den bästa filmen?

2008-04-11 @ 17:49:09
URL: http://natalieb.blogg.se
Syrran

jättefint skrivet!Ha en underbar kväll! Kramelikram!

2008-04-11 @ 23:25:19
Pluggo

MOhaha ä du gammal så ä ja de å :P Ha ju int ens tagi me därifrån.. pöss

2008-04-12 @ 13:58:53
Eva Braun

Så himla kul att du också börjat blogga! Känner redan nu att jag kommer att gilla den här bloggen:)

Love You

2008-04-12 @ 17:10:10
URL: http://www.jesuisevabraun.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0