In med det nya ut med det gamla (eller vad ska jag tatuera?)

Nu ska lillbrollan gå och skaffa sig en tatuering. Det ska jag också göra. Jag trodde att jag var den ende i vår familj som hade sådana planer, men det ligger kanske någonting i luften. Kanske beror det på att vi båda har flyttat isär med våra sambos det senaste året? Att man behöver någonting nytt liksom? På tal om det så köpte jag mig en ny tandkräm häromdagen. Jag tänkte att jag skulle vara lite banbrytande och inte köpa samma sort som jag och mitt ex alltid köpt under fyra år. Man måste ju bryta sig loss lite ur de gamla invanda traditionerna liksom. Aquafresh Natural Whitening hette den och den smakade inte tandkräm. Inte för att den smakade så mycket annat heller men min tunga blev iallafall lite bortdomnad. Det var en ny känsla, så alltså blev det rätt lyckat ändå!
Bortdomnad ja. Det lär man ju bli när man tatuerar sig har jag hört. Först ska det göra ont men efter en stund domnar huden bort så då är det inte så farligt. Sedan är ju jag tjej också så därför kommer det göra ännu mindre ont såklart :) Nu är bara frågan vad jag ska tatuera. Jag har tänkt på att göra det i flera flera år men aldrig kommit till skott. Men nu SKA det bli av! För första gången är jag lite inne på att det ska vara i färg, lite old school-stuk med ett hjärta som det kanske står någonting i och med lite amerikansk diner-känsla. Lite turkost och lite rött och lite svartvit-rutigt. Nu har jag dock sett brorsans som är enkel, ren och fin med bara text på hebreiska. Riktigt vacker faktiskt. Det är svårt det där med val. Speciellt när det typ är forever. Någon som har ett förslag? 



Kommentarer
Karin

Don´t do it!

2008-04-19 @ 17:32:58
morfar

Kan du inte göra reklam för nåt du står för? Tex Renare miljö, ta inte bilen, eller nåt.
Byt till E.O.N.
Norrköping for ever.
Auersdotter.
Puss o kram (det kan det också stå)

2008-04-20 @ 23:04:50
sense the echo

Haha vad roliga ni är! :)
Men pappa, jag håller med dig. Jag ska komma på nåt bra som jag står för. Puss & Kram på er alla

2008-04-20 @ 23:15:43
melonen

hehe, norrköping for ever... bästa förslaget!
annars tycker jag det låter fint med lite old school som du själv föreslog, hjärta och så. kanske ett hjärta med norpan 4ever? ;)
var ska den sitta?

2008-04-21 @ 14:23:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0