Fredag

Oj, dåligt med uppdateringar de senaste dagarna. Hade ett litet downfall (se tidigare inlägg om kameler).

Häromdagen hade jag en ny frisyr. Jag hade inte klippt mig eller så, utan bara struntat i att platta håret med min plattång som jag vanligtvis gör nu för tiden, och satt upp luggen. Inget märkvärdigt. Jag bara börjar tröttna på min frilla som man lätt gör efter en period. Men döm om min förvåning när jag på jobbet fick komplimanger från fyra olika håll, varav två var från manligt sådant. Ingen har tidigare nämnt något om mitt hår så det kanske är fler än jag som tycker jag bör förändra mig en aning. Nåväl. So be it. Jag har tänkt bli ljusare i håret och ska undersöka vilken frisör som är hippast i stan. Har varit hos en här tidigare, men hon var för tantig. Och eftersom jag inte är trettio riktigt, riktigt än så går ju det inte för sig såklart. Jag kan rekommendera henne till er andra som redan gått och blivit tanter dock. Inga namn nämnda men Eva, Lotta och snart Lie, jag vet the place for you to be ;)


Love always.



Kommentarer
Karin

VAD SÄGER DU?? Jag blir allt tant sist av oss alla.
Här gås minsann inte till några tantiga frisörer. *fnys*

2008-04-25 @ 16:34:18
sensetheecho

Ojoj sorry, my bad! Självklart menade jag ju Eva!!! Du är ju ännu bara en liten flicksnärta Karin :)

2008-04-25 @ 16:46:31
Eva Braun

vem var det som fick visa leg häromdan när hon skulle köpa cigg? ja just det,det var ju jag:)

2008-04-26 @ 12:21:58
URL: http://www.jesuisevabraun.blogspot.com/
Tant -Lie

Frisör? Nä vet du vad! Mina nya vänner, pensionärerna i min trappuppgång och jag brukar träffas varje dag tidigt i ottan och lägga håret på papiljotter. Här gås inte till dyra frisörer! Fnys! Ibland kan det hinnas med en kanelsnäcka och en kaffetår om jag eller Hilda hunnit baka på morgonen...

2008-05-03 @ 16:28:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0