Varför kladdar Jihde?

Varför kladdar Jihde på alla tjejer och varför pratar han om folks "misslyckande"? Det är ett väldigt grovt ord i dessa sammanhang och dessutom helt färgat av hans egna värderingar. Jag tycker verkligen inte att det är ett misslyckande att åka ur Idol under dagens avsnitt, jag kan bara önska att jag var lika proffsig på någonting som de är!


Peace and Love.
And please Jihde, sluta.

Sen måste jag förresten bara tillägga att Shit! Jag har aldrig följt Idol så här långt så nu måste jag ju nästan bara fortsätta se vad som händer med de små liven... Och jag har ju önskat mig ett svenneliv i tidigare inlägg så what the heck!

Och ett till Förresten ser jag nu, hos Skavlan på ettan. Kan inte Schyffert bara gå hem och lägga sig? Man ska ju sluta när man är på topp sägs det ju och det var ju några år sedan för honom... I och för sig, slutar han nu istället så kommer han ju bli ihågkommen för...jaa just det ja. Ingenting. Så det är väl lika bra han fortsätter. Som tur är finns det ju en Mute-knapp på fjärren. Och ett upptappat bad med ett glas vin som väntar mig.


Kommentarer
Eva

Ha ha precis dom programmen kollade jag också på idag. Men jag håller inte med till fullo om Shyffert. Missade du hans ensamshow som sändes från Circus för några månader sen? Jag o Calle råkade sappa in på det programmet av misstag och damn, vi blev helt fast. Det var en föreställning som var varm, rolig, full av självinsikt och igenkännande. Dessutom öppnade han upp sig på djupet och berättade svåra saker från sin barndom och detta gjorde han inte på ett sätt som bara skulle vara roligt utan man kände verkligen med honom. Att han hade det modet att stå där uppe på scenen helt ensam och blotta sig på det sättet gjorde att han växte något enormt i mina ögon. Dessutom är han jävligt sexig ;)

2009-09-25 @ 21:53:14
URL: http://jesuisevabraun.blogspot.com/
Dad

Jag däremot håller med dig om HS. Och i det här sällskapet stod han sig slätt. Jay-Z, Melody Gardot var intressanta gäster.Och Anna Anka, ja hon var ju Anna Anka.

Dessutom - i dag har vi ju fått tillökning i familjen. Det slår allt.

Kram

2009-09-25 @ 22:23:42
sensetheecho

Precis, de var intressanta! Och det sistnämnda slår ju såklart allting :)

Eva, jag såg en del av den showen, och tyckte inte att det var nämnvärt spännande. Han har sagt och gjort så många blunders så hans person är inte intressant längre i mitt tycke, och sexigheten försvann nog där med...

Kram på er!

2009-09-25 @ 23:52:57
Martin

Brorsan håller med Eva. Jag gillar Schyffert. Alltid gjort. Förutom den pinsamma serien Sverige dansar och ler. Hans enmansshow var hur bra som helst! Tom jag(som är lite yngre) kände igen mig! Däremot tycker inte jag att han är sexig(guskelov). Kul att vi skrev dikter båda två. Din var underbar. Kram

2009-09-29 @ 01:31:17
URL: http://sonofajournalist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0