∑φ ληθζεδβ

Jag har börjat skriva på min önskelista till jul. Joho, det är sant! Högst upp står FASS, sedan en ordlista över alla psykiska åkommor som finns. Och en lagordbok skulle också komma väl till pass. Mitt nya jobb är nämligen rena grekiskan för mig. På tal om det skulle jag behöva en kurs i teckenspråk också. Tills julafton är här använder jag Google och Wikipedia, och idag har jag läst på om svarslatens och Karpaltunnelsyndrom och insett att jag kanske till och med har det själv. Det senare av de två alltså. Och om jag tänker efter kanske jag har det första också :)



Kommentarer
Storasyster

Karpaltunneln har jag problem med (därav mina fina handledsskydd). Men som tur är går det över när bebisen tittar ut. Det gjorde det iaf förra fången.

2009-09-14 @ 19:41:48
Pappa

Gnothi seavton.

2009-09-14 @ 20:05:50
Martin

Jag hoppas jag slipper önska pengar till jul :P

intervju imorrn ;)

2009-09-15 @ 22:58:13
URL: http://sonofajournalist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0