The Coral = hands up for the DJ

Fredagens Hästpojke var överraskande bra, vi blev glada av gratis-tshirts, blev ännu gladare över att The Coral spelades på dansgolvet, kunde bara två av åtta frågor i en tävling, kom fram till att vi ser äldre ut än 18 (thank god), och konstaterade att bebisen i väninnans mage fick njuta av sin allra första livekonsert.

Lördagen har bestått av tågåkning, sol, regn, snö, fotografering, banankaka med nougat och vit choklad, brutna telefonsamtal, bilåkning, Statoil, mor och far, varma mackor med kantareller, delad väntkur med sju fjortisar som delade en cider, festplanering och Markus Krunegård.

"O jag har vart kär o du har vart kär o jag står här o du står här
Hisnande tanke jag vet att du tänkt den. Jag tänker den nu men vad tycker du?"
Den som dör får se/Markus Kyrkogård


Peace.


Kommentarer
Eva Braun

jag är en vampyr är ju hur skön som helst. Känns som han påminner om nån när han sjunger men kan inte komma på vem.. Har han gjort flera låtar?

puss

2008-04-13 @ 12:45:12
URL: http://www.jesuisevabraun.blogspot.com/
Natalie B

Låter som du haft en fullspäckad och bra kväll!

2008-04-13 @ 14:04:08
URL: http://natalieb.blogg.se
sense the echo

Eva: Jag har hela hans skiva, Markusevangeliet. Den är skitbra och annorlunda. Inte som första låten dock och den kräver några genomlyssningar, men helt klart värt det!!! (Jakob Hellman du tänker på kanske?)
Puss!

Natalie B: Ja det var en väldigt lyckad kväll! :)

2008-04-13 @ 15:03:53
URL: http://sensetheecho.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0