Behövde inte längta...

Nöjd. Helt nöjd. K, det där med att jag helt enkelt kanske aldrig kan bli nöjd, det måste vi radera bort ur våra medvetanden. För efter idag är jag tamigfan helnöjd. Jag kan inte begära något mer just nu känner jag. Dagen har varit fullkomligt till belåtenhet. Jag har fått prova på att vara statist vid filminspelning, dirigera andra statister, assistera kameramännen med allt från att hålla i sladdar under filmning till att bära, släpa på och skruva ihop kameratillbehören och ljussättningen mellan tagningar samt att ta hand om kunden och viss kontraktskrivning. Det blev en 16-timmars arbetsdag och jag kommer säkerligen vara trött och ha skum träningsverk imorgon, men det var det värt. En sak som ytterliggare späder på min belåtenhet med dagen är att ödet av någon anledning grep in imorse, vilket gjorde att jag mötte dagen med världens största leende.

Sov så gott!



Kommentarer
Karin

Tell me tell me! Hade det nåt med du vet vem att göra?? Kul att din dag var så bra! Puss

2008-04-16 @ 09:43:33
Eva Braun

ja du berättade ju aldrig vad det var sen. Nu får du allt berätta! puss

2008-04-16 @ 21:59:31
URL: http://www.jesuisevabraun.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0